A legnézettebb televízióadón, az RTL Klub-on, illetve az ATV televízió népszerű, Napló című közéleti műsorának szüneteiben sugározták a Paradox riasztórendszer – paradox.hu reklámszpotját.
A legnépszerűbb rádiók leghallgatottabb idősávjaiban reklámoztuk a Paradox riasztórendszereket. A közlekedési információk és időjárásjelentés támogatásával pedig azt a célközönséget is sikerült elérni, amely egyébként a reklámblokkokról elkapcsolna.
A Budapestre vezető forgalmasabb utak mentén óriásplakátokat helyeztünk ki.
Az óriásplakátok kihelyezésével a Paradox márka megismertetése, imázsépítés volt a cél. A plakátok helyének kiválasztásánál az volt a szempont, hogy a legforgalmasabb, Budapestre bevezető utak mentén olyan részeken legyenek, ahol a lehető legtöbb munkába igyekvő ember látja.
Néhány kép a kihelyezett plakátokról
Rendszeresen küldünk Paradox szakmai hírleveleket partnereinknek. Ezekből mutatunk be itt néhányat:
Húsvét alkalmából egy érdekes, szemléletes bemutatót tartottunk, melyben élő nyulakkal szemléltettük a Paradox kisállattűrő mozgásérzékelőinek működését
A magyar szabadságharc évfordulóján a következő bannerrel jelentkeztünk
A SecuriFocus.com, a Securinfo.hu és a Homeinfo.hu biztonságtechnikai portálokon hírdettük a paradox.hu-t
Rendszeresen jelentetünk meg Paradox szakmai cikkeket a legfőbb magyar biztonságtechnikai portálokon, mint a SecuriFocus.com, a SecurInfo.hu és a HomeInfo.hu
A végfelhasználók számára létrehoztuk a paradox.hu weboldalt, ahol a Paradox-szal kapcsolatos hírekkel, újdonságokkal, a riasztórendszerekkel kapcsolatos fontos ismeretekkel, a rádiós rendszerek előnyeivel, a TM70 érintőképernyős kezelő működő, kipróbálható demójával, a TM70 kezelőhöz letölthető, előre elkészített és szerkeszthető alaprajzokkal, az Insite Gold rendszerrel ismerkedhetnek meg, és nem utolsósorban megyékre szűrve kereshetnek maguknak kivitelezőt a sok száz Paradox telepítő közül.
Az egyik legnagyobb médianyilvánosságot képviselő esemény, az építőipar magyarországi csúcsrendezvénye
40 000 m2 / 46 500 látogató / 20 ország – 600 kiállító
A leglátogatottabb magyarországi kiállítás és szakmai fórum a témában
A szektor 30%-kal járul hozzá a magyar GDP növekedéséhez
Az idei évben egészen korán, április 3-7. között került megrendezésre a CONSTRUMA csokor, az építőipar hazai csúcsrendezvénye. Csaknem 50 ezren látogattak ki a most zárult 38. CONSTRUMA otthonteremtési kiállításra. A Hungexpo Budapesti Vásárközpontban 20 ország 600 kiállítója mutatta be újdonságait az építőipar hazai csúcsrendezvényén. 2019-ben a CONSTRUMA és OTTHONDesign kiállítások mellett a kétévente megrendezett HUNGAROTHERM is tagja volt a csokornak, így a szakmai látogatók még szélesebb körben tájékozódhattak az újdonságokról. A kiállításhoz kapcsolódó szakmai programokon a résztvevők az iparág gyors növekedése mellett megvitatták a munkaerőhiánnyal kapcsolatos gondokat is.